
OF’LU VÜCUT GELİŞTİRME ŞAMPİYONUNDAN KAYMAKAMIMIZA ZİYARET
OF’LU VÜCUT GELİŞTİRME ŞAMPİYONUNDAN KAYMAKAMIMIZA ZİYARET
A+A-
Antalya’da düzenlenen Büyük Erkekler Klasik Vücut Geliştirme Türkiye Şampiyonasında birinci olan Oflu hemşerimiz Cüneyt Şişman, kazandığı kupalarla Kaymakamımız Sayın Eyüp Fırat'ı ziyaret etti. Şampiyonadaki anılarını paylaşan Şişman, desteklerinden dolayı Kaymakamımız Sayın Eyüp Fırat'a teşekkür etti.
Bu haber toplam 1520 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler



HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.