1. HABERLER

  2. OF

  3. Of'ta En Çok Kitap Okuyan Üçüzler Altınla Ödüllendirildi
Of'ta En Çok Kitap Okuyan Üçüzler Altınla Ödüllendirildi

Of'ta En Çok Kitap Okuyan Üçüzler Altınla Ödüllendirildi

Of Haber -Of İlçesi Haber Portalı

A+A-

İlçemizde "54. Kütüphane Haftası" dolayısıyla program düzenlendi.

Of İsmail Yıldırım İlkokulu'nda gerçekleştirilen program, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.

Kaymakamımız Eyüp Fırat, programda yaptığı konuşmada, 21. yüzyılın eğitim yüzyılı olduğunu belirterek, "Bu yüzyılda genç nüfusu eğitebilen milletler dünya sahnesinde ön plana çıkacaktır. Ben inanıyorum ki genç nüfusuyla işin uzmanı olmuş öğretmen kadrosuyla bizim milletimiz bu eğitim yüzyılını yakalayacaktır." diye konuştu.

Kütüphane Müdürü Ferhan Özdemir ise, Türkiye'nin 900 yıllık kütüphane geçmişi olduğunu kaydetti.

Özdemir, "Artan bilgiyi kontrol etmek ve kısa sürede okuyucuya sunmak kütüphaneciliği ortaya çıkarmıştır. Halk kütüphanesinin temel amacı bilgi kaynaklarını okuyucuyla buluşturmaktır." ifadelerini kullandı.

Programda, en çok kitap okuyan İsmail Yıldırım İlkokulu öğrencileri üçüz kardeşler Furkan Erdem, Berra ve Faruk Ekrem Eroğlu altın ve plaket, babaları Yaşar Eroğlu da Halk Kütüphanesi hizmetlerinin tanıtılması ve programa katkılarından dolayı plaketle ödüllendirildi.

Programa, Garnizon Komutanımız Feyzullah Kadir Akım, İlçe Emniyet Müdürümüz Nurettin Saçkan, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz İdris Kabahasanoğlu, Karadeniz Teknik Üniversitesi Of Teknoloji Fakültesi Dekanı İrfan Acar, daire amirleri, siyasi parti temsilcileri, öğretmen ve öğrenciler katıldı.

ucuzzzz.jpgucuzzzzz.jpgucuzzzzzz.jpgucuzzzzzzz.jpg

Bu haber toplam 1492 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.